welkom



dinsdag 11 oktober 2011

opgemaakt

En als ze dan klaar zijn ziet dat er zo uit

2 opmerkingen:

  1. Hoi Eugenie,
    Welkom in bloggerland de basis ziet er al goed uit, beetje verder aankleden dan komt het helemaal goed. Je foto's zien er super uit en ben dan ook benieuwd wat voor moois we allemaal nog te zien krijgen.

    Groetjes,
    Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Eugenie,


    Wat leuk een blog!!!! Eindelijk....hahahaha. Leuk om te lezen dat ik ook mede verantwoordelijk ben voor het maken van dit blog.

    Ik ga je meteen volgen. Ja dat je gek bent op Zwanen dat weet ik (ik ook wel eigenlijk). Je hebt ze hier mooi alle drie in beeld gebracht.

    Zal je meteen één tip geven: Zet foto's in extra groot formaat. Verdient het veel meer de aandacht, en kijkt ook veel lekkerder weg.


    Als je vragen hebt hoor ik het wel.


    Groeten,

    Remco

    ps. Heb net weer een nieuw blog geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen