welkom



vrijdag 4 november 2011

Vondelpark

Vanmiddag naar het Vondelpark geweest om wat foto's te maken. 
Landschapsfoto's zijn daar heel moeilijk op een dag als vandaag, 
er komen dan veel te veel mensen, dat vind ik niet leuk.
Maar de vogels laten zich redelijk benaderen en fotograferen.
Alleen de ijsvogel die ik hoorde en zag... die vloog alleen maar haha!





Dit is een jonge zwaan van vorig jaar. 
Ik zie hem al een paar weken af en toe in het Vondelpark. 
Vandaag wilde hij wel poseren.
De Reiger bleef rustig staan, trok zich noch van mij
noch van de zwaan iets aan.


Bovenstaande foto is al van een tijdje geleden. 
Deze eend is steeds in gezelschap van een witte gans.
Ik heb vandaag geprobeerd hen samen te fotograferen, dat is nog niet naar m'n zin gelukt.
Ik heb wel een paar solo-opnamen van de gans kunnen maken.
Hopelijk komt een dubbelportret later!



Ook kwam ik een paartje knappe eenden tegen,
die vonden het goed dat ik hun portret nam, hoewel het mannetje wel wat verlegen was!



En tenslotte dit blonde eend vrouwtje.




1 opmerking:

  1. lekkere portretjes
    mijn favoriet is de eenna onderste eend is mijn favo door scherpte,belichting en tekening
    prettig weekend
    gr,bart

    BeantwoordenVerwijderen