welkom



zaterdag 7 januari 2012

Stockholm bezoek

Met de feestdagen was ik in Stockholm.
Als je denkt dat er nu sneeuwfoto's komen kom je bedrogen uit, 
in de twee weken dat ik er was heb ik geen sneeuwvlok gezien.
Te warm, het heeft ook nauwelijks gevroren... 
Dus geen Koperwieken, geen Pestvogels....
wel Kramsvogels, Bonte Kraaien en Mussen.
En poezen.
Een impressie.



ook in Stockholm heeft het flink gestormd, daardoor 
lagen er overal takjes... en bessen, dus op grasvelden 
was van alles te vinden.



Bonte Kraaien waren er genoeg!








en Mussen, Huismus en Ringmus
(de Ringmus heet in het Zweedse Pilfink, 
dat betekent "Wilgenvink"; die waren
trouwens iets schuwer dan de Huismussen)





De poezen uit de buurt:
vooral de eerste (3 foto's) denkt dat ze heel wat is ;-)




deze is echt meer camel dan oranje...






Ik kwam zelfs een loslopend konijn tegen...


In mijn volgende blog wil ik wat plekjes in Stockholm laten zien;
voor nu alvast veel kijkplezier!




2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto`s Eugenie!
    Niet echt een goede combinatie al die Poezen bij Vogels, ik hoop dat ze zich niet laten vangen.
    Ik vind dat je bijzonder mooie foto`s maakt Eugenie!
    Fijn om te bekijken.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer hele mooie foto's, en de poezen kijken inderdaad ook zeer geïnteresseerd.... zo is de natuur.
    Leuk met het besje in de snavel

    BeantwoordenVerwijderen