welkom



maandag 16 januari 2012

Stockholm

Dit zijn plekjes in Stockholm die speciaal voor me zijn.
t Is wel geen natuur, maar dat is vast voor een keer niet erg.
Ik had ze eerder willen laten zien, maar een schokkende gebeurtenis
van vorige week heeft me nogal bezig gehouden.
Nu is het weer een beetje rustig geworden, dus hier komen ze:










De school waar mijn vriend heen ging als kind: 



Dit gebouw herkent iedereen wel:





dit vind ik wel het mooiste gebouw van Stockholm:


Hieronder twee foto's van de oudste lichtreclame van Stockholm: 



Een mooie antieke telefooncel, deze wordt in 
ere gehouden als monumentje:


een paar mooie erkertjes:



zelfportret:


zonsondergang vanaf balkon:


Een mooie Scania met een stukje Stockholm in de voorruit!


Een verweerde Saab - Scania badge..
symbolisch voor de situatie waarin Saab verkeert:


3 opmerkingen:

  1. Mooi en echt Zweden zoals ik mij herinner .... en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Eugenie,

    Zo te zien heb je ene mooie tijd gehad in Stockholm. Mooi om te zien de verschillende kleuren en vormen van de huizen daar. De foto van de vrachtwagen met spiegeling van de kerk in het glas is erg goed gezien. Fraaie foto!!!


    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik liep ff wat achter maar ik ben weer helemaal bij
    je ben lekker op weg en je heb al een mooie verzameling.
    hoop dat je die vervelende ervaring snel kan vergeten
    dit ziet er toppie uit in ieder geval
    gr,bart

    BeantwoordenVerwijderen