welkom



zaterdag 28 april 2012

My Rainbow Race


Op de fotosite Zoom is een kleine actie gestart "My Rainbow Race".
Eergisteren zongen tienduizenden mensen het nummer "my rainbow race" inde straten van Oslo als protest tegen de afschuwelijke acties van Anders Breivik. Mooi die saamhorigheid tegen intolerantie. Op Zoom heb ik een zingende gans geplaatst, hier laat ik graag mijn vriendje de Mandarijneend als ambassadeur optreden. Aan zo'n mooi initiatief wil ik ook op mijn blog aandacht schenken!

One blue sky above us
One ocean lapping all our shore
One earth so green and round
Who could ask for more
And because I love you
I'll give it one more try
To show my rainbow race
It's too soon to die.

Tekst: Pete Seeger




3 opmerkingen:

  1. had het al op je facebook gezien
    denk alleen dat het bij dit soort lijpo's niets uithaald
    maar prima actie
    mooie plaat
    gr,bart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar wel goed voor de achterblijvers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke bijdrage met een prachtige foto van deze zingende Mandarijneend ;-)


    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen